Mar. 09.

Britiske The Guardian åbner online netværk for publikumsudvikling

Guardian Professional som drives af den britiske avis The Guardian, har via deres hjemmeside etableret mulighed for at netværke indenfor forskellige brancher, herunder også kultur og publikumsudvikling.

Guardian Professional har blandt andet lavet en ‘hub’ med særlig fokus på publikum og publikumsudvikling.

Det er gratis at tilmelde sig, og tilmeldingen foregår online på:
guardian.co.uk/culture-professionals-network

Med dette netværk ønsker Guardian Professional at skabe et forum, hvor der kan samles erfaringer, netværkes, gives gode råd og indsigt til kulturlivets aktører.

Som medlem kan man udveksle erfaringer via egne indlæg, og man har også mulighed for at kommentere på andres. Yderligere kan man chatte og blogge, samt læse aktuelle artikler om kulturlivet og følge med i en kulturdagbog.

Guardian Professional er en afdeling under Guardian News & Media.

Maria Christensen

By mik | Posted in Nyheder | Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Tagged:



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers: